Ös o bränn...

STATT

Japp ikväll öser vi, då var de dags för Angelika att gå ut igen, ikväll är de förfest hos anna (eller ja hennes mamma, hon är på semester) sen är de statt med Dublin Fair som gäller, ska bli skoj o röja lite igen, de var ett tag sen nu, 17 april för att vara exakt *tihi*

Så nu snart ska ja hoppa in i duschen, ja jag vet de är lite tidigt för att duscha o göra sig iordning inför kvällen, men de är så de är när man har barn o pappan jobbar, då får man göra sånt här när barnet sover, iaf duscha, resten kkan man ju göra när Nova är vaken!

Så vi får väl se hur detta slutar. Jag sa till Jocke igår att ja undrar hur fan jag ska våga gå hem själv efteråt, han tittade på mej som om ja vore dum i huvudet, vi bor alltså kanske 500 m från statt. Han tyckte att ja skulle prata med någon i telefon om ja var rädd, då fråga ja om han kunde vara vaken o prata med mej, då sa han : NÄÄÄ jag ska sova!
Men då tyckte ja att han skulle vara den där pojkvännen som är orolig för sin flickvän så att hon kommer hem ordentligt, o sitta vaken tills ja kom hem, men han tala minsann om för mej att inte var så särskillt orolig, nähä!! =0)

IMORGON

DÅÅÅÅ ni kommer min mamma hit, Äntligen! Ska bli sååå skönt att ha henne här igen, träffas i hela 10 dagar o bara umgås, åhhh så mysigt!
Får se om Nova lär sig att gå nu då när hon är här, för Nova gick minsann HELT själv mellan mejj o Jocke häomdagen, mamma bllir så stolt över sin älskade lilla flicka, hon är så duktig =)

Nej duschen ropar på mej!

Ha en trevlig helg allihoppa, blir nog antagligen inte så mkt bloggande när mamma är här, känns som man har bättre saker för sig då..=)

Puss&kram// Familjen Sundh/Maajaakkola

Kommentarer
Postat av: Karin

Hälsa mammagull :)

2009-07-17 @ 20:20:19
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0