Nej nu orkar ja inge mer...

HMMM....

Nu börjar ja känna att de kan kvitta alltihopp.
Är så trött på att man tror att man kan lita på någon o sen visar de sig att man inte kan de, allt man säger i förtroende kommer fram iaf, inte så populärt direkt, så åter till ruta ett.

Jag vet att jag är inte bättre själv, jag kan säga saker, fast att de kommer ut fel, inte alls så jag menar överhuvudtaget, o sen när halva karlskogaborna ska springa runt o säga de till varandra så hinner de blir förvridet 17 gånger till, så vissa saker kanske man får ta med en nypa salt som man "hör" av andra, inte bara börja anklaga, då finns de ju inte en chans i helvete att man kan förklara sig!

Sen kanske man borde tänka sig lite för innan man börjar smutskasta alla andra, så man har ryggen fri själv innan!
(även här vet ja att ja har sagt/gjort saker som ja inte menar, så jag anklagar ingen)
Men att sitta o snacka en jäääävla massa skit om varandra, fast att man känt varandra så länge o sen när man pratar eller träffas så är man bästa vänner, snacka om falskt! ( speciellt från ett håll iaf i detta fallet) 
Det värsta är ju att en annan som sitter brevid hamnar lite i mitten, o sen känner man om de är dom behandlar varandra, så är de antagligen så de behandlar en annan oxå, snackar en massa skit bakom ryggen o sen är man bästa polers.

Nej jag ska sluta bry mej, jag vill inte sitta o höra på längre när de ska snackas en massa, de kan ni ta med någon annan, för ja orkar inte bry mej längre! Så skippa allt skitsnack med mej är ni snälla, för de blir bara fel iaf.
Att de ska vara så svårt att BARA vara vänner, att de ska snackas en massa.
Nej de är nog dags att någon (typ jag) börjar stå på sig, hädanefter tänker jag ta upp saker med personen i fråga istället, de får bli jobbigt men de är nog de bästa, oavsett vad de än är, då blir de iaf inte fel på något sätt o vis, de kanske ni borde tänka på oxå!

Jocke frågade mej häromdagen om ja kunde tänka mej att flytta från stan om han kom in på en utbildning så kände ja, njea jag ahr ju alla här, min pappa mina vänner osv, den här utbildningen ligger i sunne för övrigt.
Men nu känner jag bara, Let´s Dra, vi skiter i den här jävla hålan o allt annat, så långt till sunne är de ju inte, men de känns verkligen som att de skulle ja lätt kunna göra just nu, iaf så länge som han går sin utbildning!

Nej nu får de vara slut på klagandet, men ja känner mej lite sviken bara, när man tror att man kan lite på någon till 100 % o så skiter de sig!

ÖREBRO

Idag blir de nog en sväng till örebro, ska köpe en tripp trapp stol till Nova från Babyproffsen, eller ja de är farfar Timo som är så snäll o köper den till Nova, så hon oxå kan sitta med vid bordet!
Annars så vet ja inte alls vad vi ska hitta på idag, inte så värst mt antar jag!

Nej nu ska jag gå o göra något, kanske städa lite, får se vad de blir...

Ha en bra lördag, de ska jag ha iaf med min familj!

Puss & Kram // A

Kommentarer
Postat av: Ida (Lukas o Mollies mamma)

Men hallå nu har jag visst missat något! Vilken utbildning och VADÅ Sunne???!! Näää du dit får ni inte flytta (för mej i alla fall!!)Fyy vad jag skulle sakna er även om det kanske inte är långt dit. Hoppas du vet att jag finns alltid här för er no matter what! Hörs i morgon. Kramar!

2009-01-31 @ 23:52:47
URL: http://idamaajaakkola.blogg.se/
Postat av: kajsa

Hej, hur långt är det till sunne från oss? Vart stolen bra? kram

2009-02-01 @ 10:50:18
URL: http://angelikasundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0