Mammas älskade unge

NOVIS

Idag när Nova låg nakenfis på sitt täcke på vardagsrumsgolvet och Jag gick ut i köket för att hämta ett glas vatten så när ja kom tillbaka  så låg nakenfisen på mage, då hade hon vänt sig om alldeles själv, så duktig så min lilla flicka!

Idag blev de babaymassage igen, jättemysigt var de idag, lagom tiils vi var klara så blev hon lie grinig, då hade hon soviit i lite över 2 timmar innan vi kom dit så då satte väl hungern in antar jag.

Imorgon blir de badhuset med Therese o Amelia, Och Therese fyller år, vilket födelsedagsfirande va??!!
Inte alla som får fira de i badhuset med Mig o Nova inte, haha, fast just de, Du är ju död therese, hur ska detta gå??
kan ju inte gå dit med en ande, *asg* (läs therses blogg om ni är nyfikna på detta)

annars så händer de inte så mkt, vad ja vet!

Ska ta o hoppa in i sängen nu tror ja, pappa Jocke o Nova sover redan, Nova i sin säng såklart, duktig hon är va =) ??
Först ska ja väl slå ihjäl mig där inne, lampan är släckt helt o mobilen ligger redan där inne, så ja har inget att lysa med, men ja får väl känna mig fram, HAHAHA får se hur detta går, kanske hinner bryta både armar o ben innan ja är klar!

Nej Godnatt med er

Puss & Kram // A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0