Packning

PACKA

Idag är de dags att börja packa lite, iaf börja packa sånt till Nova som hon inte behöver här hemma, typ sommarklänningar m.m. Sen ska jag väl fortsätta lite med städningen här hemma, känns som om man vill ha de fint o städat när man kommer hem så man slipper börja med de de första man gör.

jag HATAR verkligen att packa, tycker att de är så svårt vad man ksa ha med o inte ha med eller hur mycket man ska ha med sig, eller att man ska glömma något, men i värsta fall så finns de ju faktiskt affärer där borta om man skulle glömma något.

Mamma har iaf ordnat en massa (kolla på mammas blogg) Hon har tillo med fått en kommentar att de ser nästan ut som om hon skulle ha en liten själv..*hihi* allt detta har hon ordnat till Våran älskade Nova.
Hon var till o med iväg o köpte en badolja för 100 spänn, inte billigt med baddolja utan parfym där nere inte, hade ju kunnat köpa med mej en olja men men, köpt är köpt..=)

IDAG

Ska jag nog gå upp på stan o köpa ett par strumpbyxor åt Nova, de ja köpte häromdagen var ALLDELES för stora, hihi.
Sen vet ja inte om ja kanske ska ta mej en promenad hem till pappa, Jocke är iväg hela dagen o fixar iordning bilen, han skulle göra service på den så vi vet att de är tipptopp när vi ska åka, för vi tar ju bilen till Arlanda på måndag.

Annars vet ja inte vad de blir, bara mysa med Nova antar jag!

FRÅGAN ÄR....

Ska man behöva lösenordsskydda bloggen???
Finns de som uppenbarligen inte kan låta en vara ifred, trots att de är så trötta på mig o mitt tråkiga liv, jag har ju lämnat er ifred, kan inte ni göra desamma då?
Jag har valt att strunta i er, kan inte ni göra desamma då?? ni säger att ni är så trötta på mig eller att ni inte orkar lägga energi osv, men gör då det för guds skull, skicka inte massa kommentarer till mej, låt mej bara va!!
Låt mej ha mitt tråkiga liv ifred då, finns ingen anledning till att ni måste lägga er i längre.
Som ni själva säger: ta hand om erat eget liv, o visa att ni faktiskt är iaf  25+, vuxna människor!

Känns ju lite som att  de skulle vara synd att behöva lösenordsskydda pga av er, att ni ska förstöra för mig o min familj
Undrar lite hur ni framstår i tex min mammas ögon, hon måste ju tycka att ja har umgåtts med riktiga puckon.

Men men Låt Mej Bara Va, Bry Er Inte Då Om De Stör Er Så!!! OK????!!!!

Känner bara att ja håller på o gå vidare i mitt liv, hitta nya vänner osv, men de känns som att  de blir förstört hela tiden, man hamnar på ruta ett hela tiden....jaja

Tur att ja har min familj som står mej närmast!

NU mamma ska de verkligen bli skönt att komma till dej, bara två dagar kvar nu så är vi i Portugal hon min älskade mamma, nu har vi inte träffats på snart två månader *usch* de kommer bli HUUUUUR jobbigt som helst att säga hej då till henne den här gången känns de som *suck* men nu ska vi inte ta de tråkiga på en gång, måste se de roliga först.
Älskar dej mamma!

Nej nu ska jag göra mej iordning för at runda upp på stan sen när Nova vaknat o så, o sen om ja orkar gå hem till pappa.

Ska försöka lägga upp bilder senare...

Puss & kran // A

Kommentarer
Postat av: Catarina/mamma/mormor

oh gumman! vi kommer få det jobbigt(som vanligt) när det är dags att säga hej då;-( vet inte hur det ska gå, men just nu är jag så glad att ni kommer och vi ska ha det så mysigt...conor ska få träffa nova! Älskar dig! var rädd om er..vi ses på måndag....JIIPPIII!!!!

2009-03-07 @ 12:54:00
URL: http://catarinasund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0