Blev less helt enkelt

LESS

Ja de var vad ja vart antar jag, jag blev lite less på att skriva på bloggen efter alla bravader, kände att ja gav upp de här med bloggandet för ett tag, men men, nu är jag på gång igen!
men de här med designen skiter ja i för ett tag tror ja, antar att ja sätter mej med det när ja har supertråkigt o absolut inte har något annat att göra. Med andra ord när lägenheten är storstädad och Nova sover....

HÄNT SENAST

De har väl inte hänt så där värst mycket, de har varit lite mammaträff med massa fika, umgåtts lite med Lina, varit hemma hos pappa. idag har vi varit iväg med Nova till farbror doktorn, hon har varit lite rosslig i bröstet o då blev mamma angelika lite rädd när hon lät som ett tröskverk häromdagen när hon andades, jag hade nämligen allergiastma när ja var liten, vilket lika gärna skulle kunna ärvas utav henne, DÄRAV anledningen till att vi gjorde oss av med katten, men nu tänkte jag: - shit vi gjorde oss av med den för sent!!
Men nej då de var ingen fara, bara de att små barn kan  få lite "rossel" när de andas när de är anträngda, de var något med nått bråsk, men han skrev ut luftrörsvidgande åt henne iom att arvet finns där....

THE FINAL COUNTDOWN

Nu ni är de minsann bara TRE dagar kvar tills vi drar, de ska bli såååååå skönt att komma till lite vår/tidig sommarvärme.
Komma bort härifrån lite, bli omhändertagen av lilla mammsen, få lite lyx =) Lagad mat mamma mat, slippa tänka på att man måste städa o dona ni vet vad ja menar =)??!!

ÅHHHH vad ja längtar nu....

Nej nu ska jag gå o göra någor vettigt, typ städa *borring* men men de måste ju göras, passa på när Nova sover lite.

Puss & Kram // A

Kommentarer
Postat av: Anonym

kom in på din blogg av en slump, er dotter är jättefin! förstår om du är en stolt mamma :)

angående katten kan man ju inte låta bli att bli upprörd när det finns människor som inte kan låta bli att lägga sig i det dom inte har med att göra:S

ta hand om er :)

2009-03-06 @ 22:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0