Lördag morgon!

Javisst fredagskvällen slutade inte så bra, jag blev förbannad, som ni kanske har läst!!??
Men de ordnade sig till slut iaf, efter många om och men, så de här med att försöka få bloggen lite mer personlig gick uppenbarligen inte så bra, men ja ska ge mej på de sen igen,,,, skoj kanske om den kan se ut lite som ja vill ha den och inte som alla andras!

Trött...

Är trött som en kanonkula, gick och la mig ganska så sent, var helt enkelt inte så trött, låg och läste ett bra tag.
Somnade kanske vid fyra imorse, efter att ja då hade försökt somna i kanske 40 min, men de var en vild liten bäbis där inne som INTE ville sova minsann!

När jag väl somnar så vaknar ja två timmar senare, då jag ahr legat på samma sida hela tiden, och de tyckte tydligen min rygg oxå, för SATAn vad ont de gjorde, ja var nästan helt säker på att nu drar de igång, de tryckte och gjorde verkligen SKITONT i ryggen, började nästan grina! Samtidigt som ja fick väääärldens sammandragning till på köpet!
Jag hasade mig ur sängen, och gick upp gjorde fortfarande lika förbannat ont, men jag la mig på rygg på soffan och drog upp knäna så långt ja bara klunde så släppte de efter en stund, helt otroligt! Och nu sitter ja här o känner inte ens av att ja haft så ont i ryggen, skummt!!!

Sen när klockan var tio imorse, då hade jag alltså varit vaken vid 6 fram till och med tjugo i sju, sen kunde man ju inte somna om på en gång så säg fram till halvåtta. men då iaf vid tio då ringer Jockes väckarklocka, han ska med en kompis ut o fiska, men tror ni han går upp....NEJ DÅ! klockan ringer om o om o om igen, han trycker på snoose. Till slut blev ja irriterad för ja vaknade ju oxå om o om o om igen, så ja slet av mej täcket o fråsta något om att ja gick upp istället för honom, så nu sitter man här trött som satan! O han ligger fortfarande och sover, kul jul!!

Vad hittar man på??

Ja då var frågan, vad fan ska man hitta på idag då??
Jag skulle vilja göra något roligt, men vad GÅR att göra som är roligt när man ser ut som jag, en liten tjockis *hihi*
Ska iaf försöka flörta lite med Linnéa och se om hon har tid ork lust att kanske komma hit idag o hjälpa mig att visa hur man ändrar sig bloggsida, hon har gjort sin så fin =) O ja blir ju bara tjurig uppenbarligen *hmmm*
Undrar vem ja fått de ifrån??? Mamma har du svaret på det??? *hihi*

TV

Nej nu blir de till o titta lite på Tv tror jag, om ja orkar hålla mej vaken, får nog ta o vila middag idag =)

Det blev visst inget TV tittande, jag grejade lite med min blogg, jag har börjat komma på hur de funkar, lite justeringar kvar  som ja måste komma på hur man gör, men de får duga sålänge =)

Regn Regn o åter regn...

Japp idag regnar det som bara tusan, usch o fy vad tråkigt, men men sånt är livet ibland!
Bara de att dagarna blir så långa o tråkiga när de är dåligt väder!

Skriver mer sen---->

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Din sida blev ju fin tillslut :) du klara de Angelika! Utan större utbrott hoppas ja :) Kram

2008-09-06 @ 17:35:04
URL: http://linneasundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0