Jobbiga problem

Usch o fy...

Jag har världens problem, Jag kan INTE sova som folk. Jag är lixom inte trött, kan ju bero lite på att ja har vänt en aning på dygnet, men ja tror att de har med graviditeten att göra, man kan ju tydligen få sömnproblem den sista tiden, fast man tycker att de borde vara tvärtom. Men men!

Så nu har jag suttit här frmför datorn ett tag nu, och ordnat lite med min bloggsida, de börjar att likna något tror jag!
Man vill ju ha den lite mer personlig, så man får ju börja lite smått någonstans att få den personlig, sen blir man väl duktigare och duktigare på det, så till slut kanske den är superdupersnygg! *hihi*

Foton på magen...

Jag passade på att ta lite nya foton på magen oxå, tänkte man vet ju aldrig, den kanske vill ut snart då måste man ju ha lite bilder så här på slutet.

     

Men de var då jag kom på vad jag egentligen hade velat göra, jag hade velat gå till en fotograf och tagit riktigt fina bilder på gravidmagen, alltså bilder man till och med skulle kunna hänga upp. Snyggast är väl egentligen lite mer nakenbilder, fast i typ svartvitt, jag var inne på fotograf saxins hemsida o han har tagit jättefina bilder.

http://www.fotografensaxin.se/

Men de är ju det att de finns ju inte pengar till det tyvärr, annars hade de varit jättekul och haft! Men men, kanske nästa gång man är gravid =(


Nej nu är de dags för natten, får tvinga mej till att sova tror jag...

Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Nejmen hallå..

Bloggar du utan min vetsakp..Hihi

Hoppas allt är bra med er.. Sån fin mage du har..

Här är det fint! Trots att vi är sjuk..



Tänker på er..Puss Alexandra...

2008-09-09 @ 22:21:48
URL: http://alexandratyra.blogg.se/
Postat av: katta,mamma och snart mormor

ja, det har ju varit lite dåligt på sista tiden med uppdateringar men jag sätter ju iallafall in bilder;-)

2008-10-24 @ 19:54:02
Postat av: Catarina/mamma

hej där!

du måste ju ha min blogg som länk också...jag har ju lite fler bilder än dig ;-)

2008-10-24 @ 20:58:17
URL: http://catarinasund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0