Fredag =)

Helg:

Jaha då var de helg igen då, fast ja har ju typ helg hela tiden, knappt att man kan hålla ordning på dagarna längre =)
Men de är skönt för då han sambon hemma lite mer, som kan hjälpa till lite!
Just nu är han dock inte hemma, han hjälper sin pappa med något, Nova ligger i sin babysitter o halvsover, helt otroligt att hon somande i den, den brukar ju bli ramaskri när man lägger ifrån sig henne, men inte idag *goa unge*

(ett par timmar senare)

Var tvungen att avbryta skrivandet ett tag, de var någon som vaknade till o ville absolut inte vara nöjd, men nu så ligger hon o sover igen o har faktiskt gjort de i ca 2 timmar nu, skönt att få lite tid för sig själv, så man kan plocka o dona lite här hemma, så man slipper må dåligt över hur fan de ser ut här egentligen! Finna lixom inte så mkt tid över för städning o sånt längre, men de är smällar man får ta, som sagt man får passa på när de sover eller är nöjda. Men de blir ju bättre sen när hon kan ligga i sitt babygym o pilla med någon leksak eller så, just nu kan hon ju bara ligga där o stirra på allt! Inte så värst roande kanske.

Så nu har ja passat på att ta hand om disken o städat i köket, så nu ska jag väl fortsätta lite tänkte ja, eller nej nu vaknar hon till liv.....skiver mer sen! 

Sådär nu var det ett par timmar senare igen och jag hade skrivit en massa mer för an liten stund sen som hade tagit mej 40 min men så blev de något fel så ALLT försvann *typiskt*

Men men ja hade iaf skrivit att ja sitter själv ikväll då sambon kom på att han skulle supa till, vilket de finns många känslor om, ena är att ja känner att varför ska han vara ute o roa sig för? medan ja heller inte vill vara den som är den o säger NEJ du får inte, men de känns som att ja skulle vilja ha honom hemma på helgerna, han träffar ju inte sin dotter lika mkt som jag gör, ibland känns de som att de inte är lika viktigt för honom, men de är nog bara ja som inbillar mej en massa strunt. Hur som helt så älskar ja honom otroligt mkt, hoppas han vet det!!

Imorgon kommer Pumba o Cajsa hit, ska bli kul o umgås med lite vettigt folk, å inte en massa puckon som springer runt o tycker synd om sig själva, eller pratar massa skit bakom ryggen på sina vänner, han är ju bara för patetisk, men nog pratat om honom, han får skylla sig själv!

Ska lägga in lite bilder på min lilla prinsessa tänkte jag, mamma/mromor klagar ju så att de inte händer något på min blogg, så nu jäklar ska de in bilder på Nova =)

 Söta unge =)

Så underbar min dotter är!

 Mätt o belåten

 Nova och mormor

 Nytankad =0)

 Nybadad och helt nöjd!

 Åhhh vad jag älskar Dig min skatt

 LIgger i babygymmet, lite liten för de än, men helt nöjd!

 Morfar o Nova, Nova har fått paket!

 Faster Ida och Nova =)

 Blöjbyta på morgonen, så nöjd så på skötbordet!

 Godmorgon!

 Åh jösses vad sömning jag blev här då =0)

 Badar med pappa, de är så skönt att bada!



Du är så söt att jag skulle kunna äta upp dig!
Mamma älskar dej skruttan!


Så där nu finns de lite bilder att titta på.

Ska försöka hålla bloggen lite mer uppdaterad, iaf med bilder inte alltid man hinner skriva så mkt!

men nu blir de sängen för min del!
 
SOV GOTT

PUS O HEJ

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ack så söt Nova är..

Tråkigt att vi inte hunnit med att ses ännu! Kanske rentutav kan ses till veckan , inte bara säga så, jag är ledig efter kl 12 på Onsdag om vi ska spika den dagen!, inte bara säga utan bestämma.. Klockslag och allt, Haha!



Hoppas allt är bra med er, förstår vad du menar det där med att den andra föräldern roar sig medans man sitter hemma, tack och lov har A bara varit ute när det var ngt speciellt, många känslor som finns som nybliven förälder.. Men det är så det är!



Ha de topp., Hör av dig..



Många pussar....

2008-10-25 @ 08:04:17
URL: http://alexandratyra.blogg.se/
Postat av: Ida (Lukas o Mollies mamma)

Ååh så många fina bilder på fasters lilla älskling!



Blir ju lite lessen i ögat när jag hör om Jocke...



Hoppas vi ses nån dag här så vi kan komma ut på promenix å så!



Kramar

2008-10-25 @ 23:33:13
URL: http://idamaajaakkola.blogg.se/
Postat av: fia

åh vad söt hon är..!

Säg till finnjäveln o sluta supa!!! ;P

2008-10-26 @ 15:18:10
URL: http://fiakarppinen.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Vad sägs om efter 12!



Vad vill du göra, vara på stan, hemma hos dig eller mig?



Kram.. Vi kan ju messa, eller ringa varandra om det..Haha



kramKram..

2008-10-26 @ 20:56:23
URL: http://alexandratyra.blogg.se/
Postat av: Karin

Hihi åh va söt hon är!

Katta o Janne e grymt stolta över er kan jag tro.

Hälsa dom så gott.

Kramisar

2008-10-30 @ 09:54:05
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0