Utmanad



3 saker jag skäms över:

1.Att visa mig i bikini efter graviditet 
2. Prata inför folk
3. Mina fötter


3 saker jag är stolt över:

1. Min dotter Nova
2. Vara mamma
3. Mitt liv


3 saker jag vill göra 2009:

1. Flytta till hus
2. Börja plugga igen
3. Bli snuskigt rik


3 händelser 2008 jag aldrig kommer att glömma:

1. När jag plussade på grav testet
2. När våran underbara dotter föddes
3. Att vara gravid mitt i sommaren *usch*

3 saker jag inte kan klara vardagen utan:

1. Min mobiltelefon
2. Mina vänner
3. Min dotter och sambo


3 personer jag avundas:

1. Mamma - hon bor i portugal (de säger väl allt)
2. Therese (just nu) - Hon har flyttat till ett fint hus
3. Nova - skulle vara skönt att vara liten ibland, att få allting serverat.


3 personer jag utmanar att göra en likadan lista :

1. Mamma
2. Ida maajaakkola
3. Therese Bäckman


Kommentarer
Postat av: Ida (Lukas o Mollies mamma)

hehe ja jag kan väl försöka

2008-12-02 @ 22:04:58
URL: http://idamaajaakkola.blogg.se/
Postat av: therese

de ska jag fixa....men du...du kan få bo här hos oss ;) de finns ju plats=) karm på dig min underbara vän!!

2008-12-03 @ 13:36:27
URL: http://eldvina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0