tråkig måndag...


jahopp,då var de måndag igen, dags för jocke att jobba igen, en vecka till, den jobbigaste veckan oxå 14.30-24.00.
Jobbigast är nog att han knappt hinner spendera tid men sin dotter som oftast sover för natten när han kommer hem, kraken! så han får passa på innan han börjar att mysa med henne.

Idag har ja o Nova inte gjort ett skit, hon har ätit o somnat, ätit o somnat, o nu äter hon igen mammas lilla skrutt.
Nova blev förresten 11 veckor idag, går tiden fort eller fort???? den 22 december blir hon 3 månader, plus att hon ska få vaccination då, stackars liten, hoppas hennes pappa ken följa med, sånt med sprutor är ju som sagt va INTE min grej, plus att de ska sticka i min lilla prinsessa som antagligen kommer bli jätteledsen, usch vad de ska göra ont i mammahjärtat, men men de är ju bra att de får vaccin iaf.

Nu efter många om o emn kan ja skriva klart mitt inlägg, Nova har vaknat varje gång ja ska försöka skriva lite, men nu är hon vaken men ligger nöjt i sitt babygym o pratar o flinar till den söta röda kon som hänger där, plus att hon ligger o kräks som aldrig förr, FY vad ja är trött på bebiskräk, nu får de ta o gå över känns de som, man hinner ju knappt ta på henne ett klädesplagg förren de är nerspytt, men som sagt...DE GÅR ÖVER!

Nu snart ska jag ta o stoppa mitt barn i ett bad, hon älskar att bada, så de är väl vad vi ska roa oss med en stund, först blir de lite mat för hennes del, så hon är nöjd o belåten när hon ska bada, hon brukar ju vilja ligga där o skumpa en bra stund.

Nej de var väl allt för idag, finns inte så mkt mer att berätta när man inte gör något om dagarna, idag har vi verkligen inte gjort ett piss, ja går fortfarande i mjukisbyxkor...men vad gör det då??!!

Gött o ligga nakenfisHänderna är goda domAtt kolla på TV är superskojMamams söta unge..=)SötnosÅh så söt du är..=)Titta vad jag kanÅh så duktig jag ärMamma älsar digåh så fina vi är

konstigt ljus, men gud så söt hon är min lilla dotter


Kommentarer
Postat av: Karin

Vilka härliga bilder!

Nova ser hur nöjd ut som helst på den sista bilden, hihi

Kramar

2008-12-08 @ 20:12:50
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Det är ju helt otroligt så söt hon är lilla Nova!

Vi kanske kan ses på tors, jag är ledig och Andreas jobbar till 18!

Men vi kan ju höras. KramKram..

2008-12-08 @ 21:04:50
URL: http://alexandratyra.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Det är lätt världens sötaste unge!:)

2008-12-08 @ 23:39:44
Postat av: Lisa

Tjena :) Allt är bara bra med mig, själv då? :) Tackar, jo de gick ju jätte bra :P Ja men absolut vore jätte roligt, torsdagar och fredagar runt 12 passar mig bra, slutar tidigt då :)

Kram

2008-12-09 @ 00:00:51
URL: http://lisatigererngren.blogg.se/
Postat av: therese

Men sötaste vän!! Hur räknar du?? 11 veckor igår o 3 månader den 22 dec?? 3 månader är 12 veckor söta du ;) Men de är ju de där me alzeimer....har samma problem,jag sa till peter att Amelia blev 2 månader idag....men hon blev ju 16 veckor-4 månader! vi ses gumman-pussokram!

2008-12-09 @ 10:46:30
URL: http://eldvina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0