helt underbart är det...

när ens barn börjar komma på saker o ting, nu har min älskade lilla plutta kommit på att hon har en frisyr på huvudet, o när hon är trött o tycker att de är mysigt, som när vi ger kvällspuppen inne i sängen på kvällen så ligger hon med sin lilla hand o drar den fram o tillbaka, fram o tillbaka i sitt hår, hon tycker verkligen att de är jättemysigt,

Ikväll hade hon de lite jobbigt, vi låg inne i sängen o mös med kvällsmaten, sen hade hon ätit färdigt så mamma stoppar in tutten o hon är på gång att somna, men just som ja trodde att hon hade somnat så börjar hon skrika helt hysteriskt, precis som om man skulle ha gjort henne illa eller något, ja tror ju såklart bara att hon är "övertrött" så hon är gnällig som hon kan bli då, men hon ger sig inte, utan hon skriker o skriker o skriker, stackars lilla skrutta.
Jag upp med henne o ut hit till hennes pappa så han får ta henne en stund, men sen skulle han hoppa in i duschen så hon kom tillbaka till mej o DÅ ser ja att hon blöder på överläppen, inte konstigt att hon var ledsen, då har hon väl lyckats riva sig eller något, fast att ja klippte hennes naglar igår, hon hade ett litet såt yill på kinden så ja vet de sjutton vad hon har pysslat med. Jag passade på att klippa av mig mina naglar oxå, ifall de kanske skulle vara jag som har gjort något.
Men sen efter ett tag o lite mer mat så somnade hon så fint mammas lilla skruttunge =)

För övrigt idag så har vi umgåtts med Lina, hon har hjälpt mig att baka knäck (utan mandel) tycker inte de är så gott i knäck, fast tyvärr så blev de inte så jättebra, de blir väldigt fort kletiga när man tar fram dem, men goda som skrutt, vi bakade även wienernougat *mumms* Kul o umgås med Lina en sväng igen, de händer ju inte varje dag.

Imorgon är de dags för besiktning på bilen, hoppas den går igenom bara, fast ja har svårt att tro att de skulle vara några stora allvarliga fel på den.
Sen tror ja att Pumba o Cajsa kommer imorgon, de verkar som så iaf. Synd att cajsa bara kan stanna till på Lördag, hon ska jobba stackarn, men men. Jag får umgås med Therese om hon vill, orkar o har lust =)

Nej nu får de bli et nattmacka o sen blir de sängen, krypa ner brevid min älskade bebis o snuffa lite på henne.

Sov gott

Puss O Hej

Kommentarer
Postat av: therese

jaja-kom till mig sötaste vän!! var ett tag sen vi sågs nu....eller ja....typ 4 dagar sen eller nåt :D

2008-12-12 @ 11:44:15
URL: http://eldvina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0