helgen...

har varit sådär, i fredags var ja i stort sett hela dagen med Therese, Jocke var iväg o fixade bilen o sen åkte han för att hämta Pumba i storå. Åhhh de ska bli så kul när deras lilla bebbe kommer i mars oxå, klart att de kommer märkas i början att deras lille/a är mindre men sen när de är något år så kommer de ju inte ens synas att de skiljer 6 månader på dem, likadant med Novas kusin Mollie, där skiljer de oxå ca 6 månader o de kommer inte heller märkas av senare i tiden, ska bli så kul o se på dem när de ska ha så kul ihop, kanske alla tre någon gång.

I lördags så gjorde ja o Nova typ inte ett skit, vi var hemma hos Michaela, Tommy, Alva och boss en sväng på kvällen, jättefint bodde dom, o de hade gjort alvas rum såååå fint, snacka om att man skulle vilja ha något eget nu så man kunde få göra ett fint barnrum till Nova, gud vad ja skulle hålla på o greja med det då, men nu bor man i en sketen lägenhet som vi bara hyr, men så småningom så ska vi väl hitta ett hus som vi vill ha.

Jocke o hans pappa ska iväg o kolla på ett hus på onsdag, de är väldigt litet, men ganska billigt, o de går ju faktiskt att bygga ut, för detta hus var de väl bara 2 rum i tror ja, på typ 40 kvm, de är lite FÖR litet när man har en liten bebis oxå att tänka på som ska ha eget rum sen o sen ska man väl ha fler barn osv. deremot så är de ett garage på över 70 kvm, de kunde väl ha varit tvärtom iaf..*hihi* nej men vi får se vad de blir.

Senare på lördagen så var vi hemma hela kvällen, gick till o med o la mig vid 23 tiden, då sov Jocke redan på soffan *hihi* De var en jävligt jobbig lördag måste ja säga, den jobbigaste i hela mitt liv skulle ja nog kunna säga utan att ljuga, men de ärr ingenting ja tänker dela med mig av här, tycker att de är lite för personligt. (så Therese de var därför jag inte svarade, förlåt men ja hade de lite jobbigt bara)
Men idag är de "bra" igen, eller ja jag jobbar iaf på det, antar att Jocke oxå gör det?? eller??
Du är mitt allt snygging, glöm aldrig det! Me Love You sooo very Much.
Vi löser de här ihop du o jag eller vad säger du mitt hjärta???

Nej nu är de dags för sängen tror jag, Jocke har gått o lagt sig, han ska upp tidigt imorgon kraken o jobbar åt ett företag som han inte får vara kvar på, de varslade ju en hel del o han var den som var anställd bland de senaste, så han fick gå, men de löser vi oxå galant förhoppningsvis. Ska ta lite nya bilder på Novisen o lägga ut imorgon tänkte jag så ni får vänta på dem....*tihi*

Sov så gott allihoppa.

Puss O Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0