Dan före dan....

jaha då var de julafton imorgon, eller ska jag säga idag kanske, klockan är ju ändå 00.38 nu, men Nova hon vill inte sova än så de är bara att vara uppe, fast att man känner att man kanske skulle vilja gå o lägga sig för att vara pigg o glad när man ska upp  vid 9 imorgon bitti. Men de är bra för Nova att komma upp i tid, för just nu har hon helt fel dygnsrytm, vaken länge på näatten o sover länge på dagen - precis som en tonåring, de behöver ju inte börja redan *hihi*

Idag har ja o Nova varit uppe på stan o fixat de sista klapparna, så nu är vi klara, i sista minut som vanligt.
sen har vi stadat som tokar här hemma idag, vill ju ha lite julfinthär hemma, blir ju antagligen lite julfirande här hemma på juldagen med mostrar mfl. det är väl i stort sett vad vi har gjort idag, har inte hunnit med mer, städningen är inte ens klar än, så de får vi ta på juldagen om ja hinner, annars får de stå ut med att de är lite dammig *hehe*

Men JOOO vi har ju klätt våran gran idag oxå - ååååh den är såå fin tycker Nova!
Den är lite klen, men de är helt OK!

Idag när posten kom så hade jag fått ett kort ifrån min mamma, åh gud, ja häll på o börja grina när ja läste det, så himla fint var det, det var en dikt på engelska som var så himla fin, tänkte att jag ska skriva in den när ja får tid *Tack så mkt mamma, du är bäst*

Nej nu måste ja gå o dricka något, håller på o törstar ihjäl tror jag, man blir ju lite extra törstig när man ammar.

Så...

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA ÖNSKAR FAMILJEN MAAJAAKKOLA/SUNDH

alltså, kolla vad jag kan!

Nova ser sig själv i spegeln....sötnos

fredags fin med kläning från portugal

Nova är fredagsfin i sin klänning hon fått från mormor 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0