Vad gör man en söndagskväll som denna??

Japp då var det söndag igen då, och vad hittar man på??

Finns ingenting att göra, mer än att bara vara! Grabbarna spelar TV-spel och jag sitter framför den här dumburken!
Har precis ätit lite mat, så man är mätt i magen oxå, nästan lite för mätt  :-)
Sen blir det väl till o kolla på  någon film som antingen går på TV eller så åker man o hyr en, de gamla vanliga på en söndag!

Helgen har för övrigt varit helt OK, i fredags var ju hembjudna till pappa o hans fru på kräftor m.m. Det var riktigt trevligt, så där blev vi kvar hela kvällen, skrattade o hade myspys!
Köpte oss även en ny bil, en familjebil, det blev en silvrig V70.
Lördag var vi med jockes pappa och hans syter Ida med familj till restaurang o käkade plankstek *mums´', sedan åkte vi in till Degerfors en sväng o kollade in vulkanmarken, inte så mkt att ha, hitta två tröjor till bäbisen, annars var de inget att ha. Kvällen blev för övrigt lugn, satt bara hemma o kollade på TV i stort sett!

Magen börjar kännas som att de kan vara över snart, den är tung, lite ivägen vad man än ska göra, men men, är iaf inne på vecka 35 nu (34+3) så det är ju inte megalångt kvar iaf, *pirrigt* men samtidigt vääääldigt spännande


Kommentarer
Postat av: Catarina sund

Tänk att jag ska ha en liten sparvel som ska kalla mig för mormor, jag känner mig ju inte alls som "mormor".... Bra jobbat Angelika med bloggen...lite bilder på magen skulle jag tycka va lite kul...Du har ju växt lite till sedan jag såg dig sist.Älskar dig! var rädd om er, kram mamma (snart mormor)

2008-08-19 @ 13:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0