Proppen gick :-)

Japp så ligger det till, inatt vid 01.00-01.30 så släppte iaf en liten del av slemproppen, först blev ja livrädd, HJÄLP vad händer jag blöder, men efter att ha läst lite i mina böcker jag har här hemma och pratat med en BM på förlossningen så var jag ganska lugn, efter att då BM sagt till mej att de bara var slemproppen!

Så nu är de bara att fortsätta vänta på den lilla, de kan ju faktiskt ta upp mot tre-fyra veckor ändå innan den lille krabaten vill komma ut till oss, men de kan ju även oxå bara ta ett par dagar *hjälp* =)
Jag kände nämligen igår att ja mådde lite konstigt, jag var lite småyr stundvis, och mådde även lite illa med jämna mellanrum, så där så jag kände att något är på G att hände, o visst hade ja rätt, de var slemproppen som var på G att hända! men den får allt ta o stanna där inne till på torsdag iaf, för då ahr jag gått 36 fulla veckor o får därefter föda i KGA annars är de örebro som gäller fram tills efter v.36, o där inne vill ja inte föda, vi har ju som sagt va ett av sveriges bästa BB här!

Jaha, nu ska jag väl gå o laga till lite god mat tänkte jag, vet inte vad det blir än, men något supergott iaf!

Ha en bra dag allihoppa!!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej! spännande, vi på frödingsvägen (har flyttat) håller tummarna för er.



puss på dig kussen! :)

2008-08-24 @ 22:42:33
Postat av: Ida (Lukas o Mollies mamma)

Åh va jag är börjar bli nervös nu! ;-) Nästan mer pirrig nu än när jag skulle ha mina egna tror jag. haha

Jag ska bli FASTER snart! Gud så skoj :-D

2008-08-24 @ 22:55:58
Postat av: Michaela

Haha ! Min slempropp gick på fredan och på torsdan veckan därpå så kom lilla Alva och även hade värkarna satt igång redan den dagen när proppen släppte ! :S



Lycka till och snart får vi hoppas att det kommer en liten ;)





KRAM

2008-08-24 @ 23:51:33
URL: http://missmichaela.blogg.se/
Postat av: Catarina sund

Vem har du varit förbannad på? som bara har gått upp 9 kilo och klagar..haha

puss gumman//vi hörs i möra

2008-09-17 @ 21:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0