Nu är det allt tungt!

Tankar om vikt

Javisst så är det, nu är magen, eller ska jag säga hela jag rätt så tung, men så är de väl efter att ha gått upp 18 kilo hittills :-)
Men de jag känner är att de är såååå många gravida kvinnor som klagar på deras viktuppgång, typ att de ser ut som flodhästar osv, men sanningen är den att JA man kanske ser ut som en flodhäst eller vad som helst, men ska det inte vara så då? Är det inte meningen att man ska gå upp i vikt under en graviditet?? Sen att som jag 18 kilo kanske är ganska mkt, men det gör inget för min del, jag tycker att de är helt normalt. Jag skulle nog tycka att de vore ganska konstigt om man gick ner 18 kilo istället, eller???

Just ingen skillnad va???

                        




Hur jag mår!

Jag mår huuuuur bra som helst, har dock börjat få lida lite av foglossningar, men de finns ju dom som ahr de värre så de är ju synd att klaga, jag mår verkligen oförskämmt bra! det är så skönt att bara kunna få njuta av att vara gravid, fast att de nu börjar kännas som att den lilla karatebäbisen kan komma ut nu, jag längtar så oerhört mkt nu, att bara få mysa med en liten liten söt bäbis!
Sen var det ju det här med namn igen då, kan verkligen inte komma på något ja tvärfastnar för, men men vi måste allt ta tag i den biten med!

Allt är klart!

Japp nu är antligen allting klart, de som återstår nu är att tvätta en hel del av bäbisens grejer, men vi införskaffade oss en babysitter igår och ett babygym idag, sen återstår bara i stort sett lite fler lakan till sängen, några filtar, sängmobil, termometer m.m. ja lite sånt där småplock bara, och lite grejer till mig själv, måste gå o köpa mej att par bröstvärmare, man ska ju endå få bäbis i september (om man inte går över/under tiden vill säga) så vara rädd om brösten är verkligen en sak ja kommer att vara, mjölkstockning låter INTE som en grej jag vill ha!

           

Lite grejer till bäbisen!

Men nu är det nog sängen som gäller tror jag! eller kaske TV:n en sväng först!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0