Lite småpaniiiik nu!

HJÄLP

Jaha nu sitter ja här o ska iväg till Bm snart, ska bli skönt att träffa henne nu när proppen ahr släppt osv, hon kan klämma o känna lite på mig o så!
Fick även lite småpanik här när ja läste en kommentar från en kompis som ganska nyss jsälv har fått barn att när hennes propp släppte så satte värkarna igång samma dag, med typ sammandragningar en gång i timmen och med molande mensvärk.
Ja kan säga att den här molande mensvärken, DEN HAR JAG!!! Inte hela tiden, men lite då och då *HJÄLP*
Jag har även börjat må illa, och de talade Jockes syster om för mej att de gjorde hon oxå innan de var dags. Men de blir värst på kvällarna med både illamåendet och de molande mensvärkarna.
Fast även om man känner hjälp det KAN vara nära nu, så är ja nog ganska lugn inför förlossningen ändå, jag vet att ja måste göra de lixom o att de kommer gå såååå bra :-)

Nej dags o göra sig iordning nu, ska vara där om 45 min!
Skriver mer senare...


I'm Back...

Jaha nu så har man varit iväg till BM, allting såg fint ut som vanligt!
Fosterljuden låg på 140 idag, SFmåttet är 35, så ja har växt tre cm om magen på två veckor =), blodtrycket var 120/75, blodvärdet låg på 135, blodsockret var på 5,4 jag slipper järnabletterna *JAAAAAAA*

Vi diskuterade lite olika bedövnigar idag, så hon rekomenderade den här Tensapparaten, hon hade haft den sa hon till alla sina barn, så ja ska väl ringa sjukgymnasten sen o höra mej lite för hur den funkar och så!

Så nu för ca 30 min var jag inne till min kära sambo o väckte honom, jag har till o med slagit på kaffe, han skule komma upp sa han, men då sa jag att om ja går ut härifrån nu så somnar du om. Då svarade han: - Neeeej ja kan inte somna om nu heller. Men vad tror ni han gjorde, jo somnade om...*hihi*

Nej nu ska jag nog gå o ta hand om den där disken jag aldrig tog hand om igår *hehe*
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0