Fredag idag !!

Jaha då var det helg då, idag var jag bjuden hem till farmor o farfar på farmors underbara köttbullar *MUMS*, så där var ja på lunchen, sen åkte ja hem för att väcka Jocke, men precis när jag komer hem så ringde hans väckarklocka, så de var tydligen dags att gå upp i allafall!




Så nu på eftermiddan så har jag städat o plockat iordning lite i klädkammaren och i några garderober i hallen, flyttat om lite o fixa till det så de ser bra ut oxå :-) Jocke han drog iväg mes NIsse någonstans, har ingen aning om vart men men, så här sitter man nu, väntar på att en tvättmaskin ska bli klar så jag kan hänga det, sen blir det nog fasiken en dusch som gäller tror jag!

Sen ska man väl äta något, börjar bli ganska så hungrig nu! Får se om det kanske blir kinamat idag *mums* Det skulle ju inte sitta helt fel *hihi*

Hur jag mår idag:

Jag mår prima, magen växer så de knakar, hickar gör den lilla krabaten som aldrig förr, speciellt vid 22-23 tiden på kvällen, men vilken häftig känsla de är när de hickar, hela magen guppar =)
Det kliar även en hel del på magen just nu, inte så konstigt kanske så spänd som den är.
Men annars så är allt helt okej, jag bara längtar som en tok nu!


nej nu ska jag ta o ringa Jocke o höra vart han tog vägen, för ja är hungrig nu!

Ha en trevlig kväll!!



Kommentarer
Postat av: Ida (Lukas o Mollies mamma)

Istället för Kinamat bidde mumsig mat hos oss ist. :-)

2008-08-23 @ 18:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0