Dagarna går för fort!!

Japp, dagarna går alldeles för fort känns de som, tiden bara rinner iväg.
På torsdag går jag in i graviditetsvecka 36, vilket innebär att de bara är 4 veckor kvar till beräknad bäbis, men man kan ju gå över oxå, men säg att inom loppet av 6-7 veckor så är jag MAMMA, jag ska ha en egen liten människa att ta hand om, att ta ett helt nytt ansvar för någon, det kommer att gå helt utmärkt men man är ju supernervös.

Måste även försöka komma på något namn åt kraken, den kan ju inte heta Börje resten av livet heller * haha*.
Jag hade nämligen en docka när jag var liten som var ful som stryk, men de gav jag namnet Börje, så säger alla att om de kommer ut en pojk så kommer den ju att få heta Börje, men nej tack!!
Så jag och Jocke måste sätta oss ner o kolla över det här oredentligt nu, åtminstone så man har kanske tre st till pojk och tre till flicka, så man har några alternativ iaf tills den vill komma!
Jag tror nog att ALLA är intresserade och nyfikna på vad vi ska ha för namn på den lilla, men vi kommer ju som sagt aldrig på något.




 Nu ska jag gå o äta lite lunch tänkte jag!

Ha det gott!!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Hallååå vännen !



Skoj att du har hittat hit ! :)



Du har allt fått en riktig mage ! ;) Mysigt...Får höras av !



Kram

2008-08-19 @ 22:43:47
URL: http://missmichaela.blogg.se/
Postat av: Charlotta sundh

Tilda,alma,Saga,albin ,William,Wiggo . där är några namn jag tycker är fina :). lite bättre en börja.

2008-08-20 @ 21:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0