då har man blogg oxå!

Min mamma sa till mej för någon vecka sen att jag var tvungen att fixa en blogg, så hon kan hålla sig uppdaterad sen när bäbis kommer, (hon bor inte i sverige), så nu har ja fixat en så jag kan lägga ut allt nytt som händer o sker kring mig och min familj.

Oj vad bra de kändes att skriva "min familj", vi ska ju faktiskt bli en riktigt familj nu =)
Det känns helt underbart och helt ofattbart på samma gång, men de känns helt klart rätt, de bästa som hänt mig tror jag!
Helt fantastiskt, jag ska bli mamma, någon ska kalla mig för mamma, helt otroligt!


Idag städar jag för fullt, antar att jag håller på o boar in mig lite, plus att Joakim fyller år imorgon så vi får besök hit, då kan de ju inte se ut hur som helst heller *hihi* Så nu ska jag gå och fortsätta mitt städande innan

Kommentarer
Postat av: katta,mamma och snart mormor

wow! vilken kanonkula....herre gud, det kan inte finnas mycket rum kvar nu till "börje", nu får "han" komma! Var rädd om dig gumman, älskar dig! kram Mamma/mormor ;-)

2008-09-05 @ 01:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0